معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از حضور پررنگ دانشجو معلمان و ارائه آثار هنری و قرآنی آن‌ها در نمایشگاه قرآن خبر داد.

حمیدرضا صادق‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص حضور دانشگاه فرهنگیان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن که در حال برگزاری است گفت: در این نمایشگاه دانشگاه فرهنگیان با همکاری دانشجو معلمان به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای اساتید و دانشجو معلمان می‌پردازد.

وی ادامه داد: نشست‌های کارشناسی با مسئولان دانشگاه جزء برنامه‌های غرفه دانشگاه فرهنگیان است که هر روز برگزار می‌شود.

صادق‌زاده با بیان اینکه ارائه آثار هنری برگزاری مسابقات قرآنی در سطوح  مختلف از دیگر برنامه‌های مورد توجه در این غرفه است عنوان کرد: دانشجویانی که محل برگزاری دانشگاه نزدیک هستند در غرفه حضور پیدا می‌کنند و جلسات گفتمان مبتنی بر اهداف قرآنی و فرهنگی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: استقبال خوبی از غرفه دانشگاه فرهنگیان به عمل آمده و برگزاری برنامه‌های قرآنی این چنینی در دانشگاه تداوم پیدا می‌کند و در این راستا در بهمن ماه جدید جشنواره دو سالانه قرآن و عترت برای اساتید و کارکنان دانشگاه برنامه‌ریزی شده تا اعضای هیئت علمی نیز به سطح بالاتری از توانمندی‌های علمی دست یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار