عزاداران مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در اصفهان و در دومین شب قدر افزون بر دو هزار و 100 واحد خون اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: یکهزار و 100 نفردر دومین شب قدر به مراکز اهدای خون استان مراجعه کردند که از این تعداد 875 نفر موفق به اهدای خون شدند.
مجید زینلی اظهار کرد: از این تعداد خون اهدایی بیش از دو هزار و 100 واحد انواع فرآورده های سلولی و پلاسمایی تولید شد که در اختیار مراکز درمانی استان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل انتقال خون اصفهان همچنین به مراجعه بیش از 600 نفر از مردم خداجوی اصفهان در شب نوزدهم ماه رمضان به مراکز انتقال خون استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 480 نفر موفق به اهداء خون شدند که از این میزان خون اهدایی بیش از یکهزار و 200 واحد انواع فرآورده های سلولی و پلاسمایی تولید شد.
زینلی همچنین با اشاره به آمادگی پایگاه های انتقال خون اصفهان، خمینی شهروکاشان برای خونگیری از روزه داران در ماه مبارک رمضان و بویژه شب های قدر گفت: پایگاه انتقال خون اصفهان واقع در میدان خواجوی تا ساعت دو بامداد آماده خونگیری از روزه داران اصفهانی است.
وی اظهار کرد: از اول تا 16 ماه مبارک رمضان،بیش از شش هزار نفر برای اهداء خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که چهار هزار و 600 نفر آنها موفق به اهدای خون شدند.
زینلی اظهار کرد: از میزان خون های اهدایی بیش از 11 هزار واحد انواع فرآورده های سلولی و پلاسمایی تولید و در اختیار مراکز درمانی برای بیماران نیازمند به این ماده حیاتی قرار گرفت.
سال گذشته 160 هزار نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری استان اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد 128 هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.