مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی در رده های سنی خردسالان و نونهالان از 17 لغایت 22 تیرماه امسال به میزبانی بناب و در مجتمع بزرگ ورزشی این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رئیس هیئت کشتی استان با اعلام این مطلب گفت:شهرستان بناب بعلت ظرفیت های مناسب و امکانات ورزشی  از بین 10 استان برای برگزاری این مسابقات انتخاب شده است.

وظیفه خواه افزود : در این مسابقات بیش از 1600 نفر ورزشکار و کادر اجرایی حضور خواهند داشت و مسابقات بطور همزمان روی شش تشک برگزار خواهد شد.

 رئیس کشتی استان بااشاره به اینکه رئیس فدراسیون کشتی و چهره های صاحب تمام کشتی کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت  اخذ میزبانی یکی از مسابقات کشتی جهان در رشته آزاد یا فرنگی که در سال 2017 به ایران واگذار شده برای شهرستان بناب دور از دسترس نخواهد بود.

فرماندار بناب نیز با اشاره به اینکه بیشتر کشتی گیران بهمراه خانواده های خود در این مسابقات حضور خواهند داشت از آمادگی این شهرستان برای میزبانی شایسته  این مسابقات خبرداد .

فرج الهی افزود:بناب بعلت بالا بودن ظرفیت های ورزشی و بخصوص اماکن و فضا های ورزشی میزبان شایسته ای برای این مسابقات خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:این مسابقات علاوه بر اینکه باعث افزایش تجربیات ورزشی و علاقه مردم بناب به ورزش کشتی خواهد شد از لحاظ جذب مسافر نیز حائز اهمیت می باشد.

فرماندار بناب افزود:تمام مدیران ملزم هستند تمام امکانات شهرستان را برای برگزاری باشگوه مسابقات کشتی قهرمانی کشور و میزبانی از مهمانان بکار گیرند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.