سه میلیارد تومان اعتبار توسط سازمان منطقه آزاد اروند در جهت بهبود وضعیت آب آبادان و خرمشهر اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه بررسی مشکلات آب و برق این شهرستان گفت: این میزان اعتبار برای کمک به طرحهای اضطراری و فوری در زمینه آب و فاضلاب اختصاص داده شده است. 

اسماعیل زمانی با بیان اینکه انجام پروژه های آب و فاضلاب بر عهده نهادهای دولتی مرتبط است، افزود: کمک سازمان منطقه آزاد اروند به دستگاههای اجرایی از جمله آب و فاضلاب در جهت رفع نقاط کور، اتصالات و اتمام پروژه های با ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در قالب طرحهای اضطرار است. 

وی  با اشاره به اینکه هنوز پروژه های اساسی زیادی در زمینه آب و فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر بر روی زمین باقی مانده است، گفت: به رغم قرار گرفتن شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند، کماکان مجری پروژه های مختلف این دو شهر، دستگاه های اجرایی هستند و سازمان منطقه آزاد اروند تنها کمک کننده برای انجام امور است. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به مدیران استانی مطالبه گر برای گرفتن زمین های مورد نیاز خود برای اجرای طرح در محدوده منطقه آزاد اروند افزود: بنابر موضوعیت تولی گری و مالکیت سازمان منطقه آزاد اروند بر شهرهای آبادان و خرمشهر، تمامی دستگاه های دولتی موجود در منطقه که اراضی ساخته شده دارند (اعیان ساخته شده) اسناد آن به نام سازمان منطقه آزاد اروند منتقل می شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.