فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت:ا نقلاب اسلامی در موضع قدرت و دشمنانش در موضع ضعف هستند.

انقلاب اسلامی در موضع قدرت قرارگرفته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آمریکایی وهفته حقوق بشر آمریکایی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواهد طی سال‌های آینده 70 درصد قدرت دنیا را با بهره‌گیری از فضای مجازی از آن خود کندافزود:از قرن 16 تاکنون  غرب دین را از صحنه اجتماعی حذف کرده است .


وی تصریح کرد: با درک صحیح جایگاه رفیع شهدا می‌توانیم مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه هم اکنون  دو نگاه نسبت به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا وجود دارد خاطر نشان کرد:نگاه اول حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و مسائل منطقه را در گرو رابطه و مذاکره با آمریکا در همه ابعاد است ودر نگاه دوم مذاکره و ارتباط با آمریکا به جز آن که ما را از ارزش‌های انقلاب اسلامی بازدارد، عایدی نخواهد داشت.

این مقام مسئول اظهار داشت:اندیشه غرب در تضاد و تقابل انقلاب اسلامی است، وبرخی از افراد در داخل استان نیز این مسائل را درک نمی‌کنند و وقتی همایش «مرگ بر آمریکا» برگزار می‌شود، موضع می‌گیرند.

وی با بیان اینکه افراد دارای اندیشه غربی با پوشش‌ استاد دانشگاه یا یک روشنفکر می‌آیند اما مهره‌های جاسوسی هستند، گفت: آن‌هایی که خوابند و یا خود را به خواب زدند بیدار شوند زیرا غرب و استکبار مخالف اسلام نبوی است.

ابوحمزه بیان کرد: غرب خواهان اسلام وهابی، داعشی، آخوندهای درباری، قلم به دست‌های مزدور و اسلامی که به دنبال امر به معروف و نهی از منکر نباشد، است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با اسلام داعشی مشکل ندارد، زیرا بی‌هویت است و ویژگی‌های خود را از دست داده، افزود: آنچه در منطقه رخ داده درگیری اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: تلاش انقلاب اسلامی برگرفته از عقلانیت، عدالت و معنویت است در حالی که جنگ استکبار برای قدرت، ثروت و لذت است.

وی با بیان اینکه داعش به دنبال سوریه و عراق نبود و جمهوری اسلامی را نشانه رفته بود، ادامه داد: چون این تفکر ملت‌های مسلمان را جذب خود کرده است.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: باید با تمام توان در مقابل آمریکا و استکبار ایستاد و هرگز کوتاه نیامدو باید در تمام جهان با اندیشه و تفکر آمریکایی مقابله کرد.

وی با اشاره به اینکه آنچه در یمن و بحرین اتفاق افتاده، 20 سال انقلاب اسلامی را جلو برده است، گفت: جوانان این دو کشور تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی را دریافت کرده‌اند.

ابوحمزه با بیان اینکه آمریکا در عرصه جنگ سخت و نیمه سخت توفیقی نداشته، تصریح کرد: به همین دلیل این کشور به سمت تهدید نرم روی‌ آورده و تلاش می‌کند با استفاده از فضای مجازی آنچه را که می‌خواهد را به دست آورد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان با بیان اینکه غرب همه مسائل به جز امکانات دیجیتالی را تحریم کرد، گفت: شورای عالی فضای مجازی به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد اما مسؤولان آن نتوانستند در مسیر صحیح و سیاستگذاری آن حرکت کنند.

وی گفت:200 هزار نفر از جوانان سوریه، عراق، یمن و بحرین با فکر و اندیشه آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، وآنچه امروز شاهد هستیم، نسیمی است که به طوفانی بدل خواهد شد و ریشه غرب را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار