مسئول مجمع خیران ازدواج آسان نهاوند گفت: با کمک مجمع خیرین ازدواج آسان نهاوند 300 زوج به کمک هزینه 7 میلیارد ریالی به خانه بخت رفتند.

300 زوج در نهاوند  به خانه بخت رفتند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام گودرز سیفی اظهار داشت: مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند برای نخستین بار در سطح استان همدان در سال 93 با برگزاری نخستین جشن خود برای 15 زوج جوان آغاز به فعالیت کرد و از آن تاریخ تاکنون زمینه ازدواج آسان برای بیش از 300زوج نهاوندی فراهم شده است.


وی گفت: به زودی ویژه برنامه برگزاری چهارمین جشن ازدواج آسان هم زمان با ولادت حضرت امام حسن(ع) در شهرستان نهاوندی برای 10 زوج جوان برگزار و با کمک خیران مراسم ازدواج آنها در امام زاده محمد برپا می شود.

سیفی افزود: مجمع خیرین ازدواج آسان نهاوند از نخستین روزهای شروع به کار خود از سال 93 تاکنون 15مراسم جشن ازدواج آسان به سبک ایرانی اسلامی علوی و فاطمی را برای جوانان برگزار کرده است.

مسئول مجمع خیران ازدواج آسان نهاوند بر لزوم فرهنگ‌سازی هرچه بیشترو ترویج ازدواج آسان ایرانی اسلامی به سبک علوی و فاطمی توسط رسانه‌های جمعی و مطبوعات تاکید و اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این مراسم از ابتدا تا انتها بسیار ساده و آسان است به طوری که حتی برای خرید جهیزیه از کالای ایرانی و تولید داخلی استفاده شود و همه اقشار با هر درآمد و طبقه اجتماعی می‌توانند در آن شرکت و زندگی خود را به‌دوراز اسراف و تجمل‌گرایی شروع کنند.

سیفی بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای شروع به کار مجمع در سال 93 تاکنون بیش از ۵۰۰ خیر درزمینهٔ ازدواج آسان در شهرستان نهاوند شناسایی‌شده‌اند که امسال فقط در یک مرحله جشن گل‌ریزان بیش از60 میلیون تومان پول نقد جمع‌آوری شد.

وی افزود: مجمع خیران ازدواج نهاوند که یک تشکل و مجمع غیر دولتی و مردمی است با هدف گسترش ازدواج آسان استفاده از کالای ایرانی و تولید داخلی که شامل مهریه سبک، دوری از تجمل گرایی، جلوگیری از اسراف و تبذیر با کمک افراد خیرخواه فعالیت خود را شروع کرد.

وی اظهار داشت: تاکنون این مجمع بیش از یک پنجم کل ازدواج‌های ثبت شده در شهرستان فعالیت داشته و در این مدت بیش از 300 ازدواج آسان توسط اعضای مجمع ازدواج‌های آسان در آستان حرم مطهر امام زاده محمد برگزار شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار