معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:جریان حمایت از محور مقاومت به پیروزی نهایی مسلمانان و ملت مظلوم فلسطین منتهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،صفر زاده در نخستین نشست هم اندیشی با موضوع "فلسطین محور مقاومت"که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و تعدادی از اساتید دانشگاه در محل خانه جوان ارومیه ترتیب یافت با بیان اینکه با توجه به تشکیل ستاد استانی پشتیبانی از مدافعان حرم گفت: استقبال مردم از محور مقاومت و کمک به رزمندگان اسلام چشمگیر بوده و مردم به دنبال بهانه ای هستند تا ارادت قلبی خود را نسبت به مردم مظلوم سوریه ف عراق و فلسطین نشان دهند.

وی با اشاره به برگزاری روزجهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان ادامه داد : جمعیت دفاع از ملت فلسطین نیز می تواند با استفاده از پتانسیل روز قدس به معرفی و تبلیغ اهداف و برنامه های خود بپردازد و ابعاد مختلف اهمیت روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را تبیین کند.

نادرصفرزاده با اظهار امیدواری به اینکه جریان حمایت از محور مقاومت به پیروزی نهایی مسلمانان و ملت مظلوم فلسطین منتهی خواهد شد گفت: جریان صهیونیسم بین الملل در نظر داشت با استفاده از ایادی خود در چند روز اخیر از طریق استان آذربایجان غربی در ایران نیز نفوذ کند که به حمدالله با هوشیاری فرزندان غیور ملت در سپاه پاسداران، همه آنان به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: دشمن فکر می کرد بعد از حضور رییس جمهور محترم در بین مردم قدرشناس مهاباد می تواند امنیت منطقه را به مخاطره بی اندازد که خوشبختانه با هوشیاری رزمندگان اسلام توطئه آنان نقش بر آب شد.

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی نیز در این نشست رسانیدن فریاد مظلومیت ملت فلسطین به مردم جهان و افشای جنایتها و اهداف شوم رژیم صهیونیستی، تلاش برای رشد معنوی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت فلسطین با تأكید بر نقش جوانان، نوجوانان و نیروهای مولد و تمهید برای حضور گسترده و سامان یافته آنان در عرصه های مختلف احقاق حقوق ملت فلسطین وپیگیری محاكمه سران جنایتكار رژیم صهیونیستی و جنایتكاران جنگی اسراییلی در مراجع بین المللی را از اهداف راه اندازی این دفتر برشمرد.

در ادامه نشست که در آستانه روز قدس برگزار شد هر کدام از اعضا به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.