معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: استقبال کم نظیر مردم استان آذربایجان غربی از کاروان دولت تدبیر و امید عمق دلبستگی آنان را به نظام اسلامی نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رادفر در جمع تعدادی از مسئولان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گفت: علیرغم تلاش برخی از بدخوان دولت ، که قصد داشتند استقبال کم نظیر مردم از کاروان تدبیر و امید را کم اهمیت جلوه دهند، خوشبختانه با وجود تبلیغات منفی علیه دولت در جهت استقبال کم مردم ، مردم آذربایجان غربی با استقبال کم نظیر از دولت مردان و بویژه رییس جمهور محترم ، عمق علاقه خود را به دولت تدبیر و امید نشان دادند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این سفر تصمیمات بسیار خوبی برای شتاب به توسعه استان گرفته شد

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه از تلاش اصحاب رسانه و همکاران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در هماهنگی های سفر و پوشش اخبار و رویدادهای کاروان تدبیر و امید به استان تقدیر و گزارشی از روند فعالیت رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در این سفر ارائه کرد.

شیرازه محبت ادامه داد: بسیاری از روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در سفر دولت تدبیر و امید به استان با استفاده از ظرفیت های موجود تبلیغی استان عملکرد دولت را به اطلاع مردم رساندند.

وی ادامه داد: با همکاری روابط عمومی استانداری و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کتاب دستاوردها و عملکرد دولت تدلبیر و امید در آذربایجان غربی منتشر گردید.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از روابط عمومی ها فعال در سفر دولت تدبیر وامید به استان آذربایجان غربی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.