رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: روز قدس دستاورد انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: مردم کشورمان در این روز با زبان روزه در خیابان‌ها می‌آیند و به جهان می‌گویند که برای آزادی فلسطین تلاشگرند و این ایده و تلاش خود را به دنیا اعلام می‌کنند تا روزی که فلسطین اشغالی آزاد شود.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 تصریح کرد: این انقلاب دو ایده و آرمان سنگین و گرانبها داشت که یکی تأسیس نظام جمهوری اسلامی بود که در سال 58 تحقق یافت و به دنبال در این 37سال شاهدیم که هر سال دستاوردهای جدیدی داریم و به آن افتخار می‌کنیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به دستاورد دیگر انقلاب اسلامی گفت: روز قدس یکی دیگر از دستاوردها بود که در آن مسئله آزادی فلسطین مطرح است و تاکنون درباره آن سه کار انجام شده که نخستین اقدام آن بین‌المللی شدن اشغال این سرزمین بود.

وی افزود: دنیای اسلام زخمها، جنایت و منفور بودن رژیم صهیونیستی را شناخته است و در پی آن دومین کاری که انجام گرفته با وحدت بین‌المللی توانسته این ایده نیل تا فرات را توسط صهیونیست‌ها از بین ببرد، در حال حاضر فلسطین اشغالی در یک تنگنایی قرار گرفته و علی‌الدوام برای خود یک دیوار و زندان درست کرده است.

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب درباره مسئله فلسطین اظهار داشت: ایشان گفتند در ظرف 25 سال دیگر فلسطین اشغالی وجود نخواهد داشت، براین اساس در آینده همه ملت‌های مسلمان، یهودی و مسیحی می‌توانند در این سرزمین زندگی کنند و چیزی به نام فلسطین اشغالی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار