عبدالرئوف ابراهیمی رئیس مجلس نمایندگان را به داشتن افراد مسلح غیر مسئول و ظلم و تعدی از طریق آنان بالای مردم ولسوالی امام صاحب ولایت قندوز متهم کرد.

ابراهیمی از افراد مسلح غیر مسئول حمایت می کند
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، کمال صافی نماینده مردم قندوز در مجلس نمایندگان، گفته است که عبدالرئوف ابراهیمی رئیس این مجلس از اربکی ها حمایت می کند.

وی افزود: "اربکی ها در ولسوالی امام صاحب قندوز، ظلم، قتل، وحشت و بربریت را به راه انداخته اند و آقای ابراهیمی و برادرش از آنان حمایت می کند”.

وی در نشست عمومی روز گذشته مجلس نمایندگان خطاب به آقای ابراهیمی گفت: "مانع قاتلان و غاصبین خود شوید در غیر آن ما مبارزه خواهیم کرد. آمدن من در این تالار فایده ندارد که از این ظلم نپرسم و به اتمام نرسانم. از این به بعد هر ظلمی که از طرف شما، اعضای فامیل تان و قومندان های شما در قندوز بر مردم روا داشته می شود افشا خواهم کرد”.

اما عبدالرئوف ابراهیمی رئیس مجلس نمایندگان این اتهامات را بی اساس دانسته و گفت: "حرف های انجنیر کمال بی اساس است. من رئیس پارلمان افغانستان هستم و در حال حاضر نه قوماندان دارم و نه از کدام گروه های مسلح حمایت می کنم”.

آقای ابراهیمی افزود: پولیس محلی در ولایت قندوز از سوی امریکایی ها ایجاد شده و حمایت می شود و به من هیچ ربطی ندارد.

رئیس مجلس نمایندگان خطاب به آقای صافی گفت: "در راس یک هیئت انجنیر کمال را انتخاب می کنم که خود برود و این موضوع را بررسی کند. هر کسی که از اعضا مجلس عضویت این هیات را می گیرد مانعی نیست و من موافقت می کنم”.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار