تصاویر تروریست‌های انتحاری فرودگاه ترکیه لحظاتی پیش از وقوع انفجارها

اکسپرس در گزارشی تصاویر ثبت‌شده بوسیله دوربین‌های مدار بسته هنگام ورود تروریست‌ها به فرودگاه آتاترک را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، تصاویر دوربین‌های مداربسته فرودگاه آتاترک استانبول که به تازگی منتشر شده است، تروریست‌ها را هنگام ورود به این مکان نشان می‌دهد. 

در یکی از این تصاویر یک تروریست‌ در حالی که کاپشن پفی مشکی به تن دارد پیش از وارد شدن به پایانه در حال قدم زدن نزدیک یک خلبان دیده می‌شود. 

انتشار تصاویر تروریست‌های انتحاری فرودگاه ترکیه لحظاتی پیش از وقوع انفجارها

به تازگی شواهدی در خصوص چگونگی عملیات انفجار انتحاری یکی از تروریست‌ها خارج از ساختمان فرودگاه برای ترساندن مردم و ممانعت از خروج آن‌ها به منظور محیا شدن شرایط انجام انفجارهای بعدی بوسیله سایر تروریست‌های انتحاری در داخل ساختمان منتشر شده است. 

انتشار تصاویر تروریست‌های انتحاری فرودگاه ترکیه لحظاتی پیش از وقوع انفجارها

«بینالی ییلدریم،» نخست‌وزیر ترکیه، به تازگی در همین خصوص جزئیاتی را بیان کرد. او گفت: زمانی که تروریست‌ها نتوانستند از سامانه‌های امنیتی مرسوم عبور کنند، بازگشتند و سلاح‌هایشان را از درون چمدان‌ها خارج کردند و به روی مأموران امنیت فرودگاه بی‌هدف آتش گشودند.

وی افزود: در همین حین یک نفر بیرون فرودگاه خود را منفجر کرد و دو تروریستی که در داخل فرودگاه بودند با استفاده از فرصت ایجاد شده به اقدامی مشابه دست زدند. ترکیه داعش را مسئول این حملات می‌داند. اما این گروه تروریستی هنوز مسئولیت حملات مذکور را برعهده نگرفته است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار