مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، استفاده از ظرفیت دانشجویان به عنوان سفیر فرهنگی برای معرفی استان کرمانشاه را یکی از زمینه های همکاری دانشگاه آزاد و اداره کل میراث فرهنگی استان عنوان کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهندس جلیل بالایی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه، گفت: ضعف در معرفی آثار تاریخی و فرهنگی یکی از مشکلات استان است که می توان از ظرفیت دانشجویان به عنوان یک فرصت مناسب برای شناسایی آثار استان استفاده کرد.

وی مشارکت در بازسازی و مرمت آثار تاریخی را یکی دیگر از زمینه های مستعد برای همکاری دانشگاه و اداره کل میراث فرهنگی دانست و گفت: گروه معماری دانشگاه آزاد می تواند این فضاها را به صورت کارگاه در اختیار دانشجویان قرار دهد و پس از مرمت نیز یک فرصت مناسب برای بهره برداری اقتصادی از این فضاها ایجاد شود.

 بالایی تاکید کرد: برای اینکه بتوان اقدامات اساسی و عملی در این مسیر انجام شود تیم مشترکی از کارشناسان میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می شود که بتوانند ضمن شناسایی فرصت های همکاری یک برنامه اجرایی برای شروع یک اقدام اساسی را تدوین کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.