فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از کشته شدن 179 نفر در سه ماه گذشته امسال در جاده های خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار افزود: در سه ماه اول امسال 179 نفر در جاده های استان براثر وقوع تصادفادت کشته شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 نفر کاهش فوت شدگان را داریم.

وی گفت: محور سبزوار به نیشابور و مشهد از محورهای تهدید کننده استان است که بیشترین تلفات جاده ای را به خود اختصاص داده است.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از ایمن سازی راههای پرتردد و حضور پررنگ پلیس دراین گونه محورها خبرداد و افزود: کاهش 70 نفری فوت شدگان در سه ماه گذشته با اقدامات هم افزایی و یک مدیریت اجرایی در محورهای استان صورت گرفت و به دنبال این هستیم که تاپایان تیرماه افزایش تلفات سال قبل را جبران و یک رکورد کاهش تلفات جاده ای را در کشور کسب کنیم. سرهنگ امیدوار گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش تلفات جاده ای و تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل پلیس راه استان این مهم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

سرهنگ هادی امیدوار نقاط پر حادثه استان را بیش از 160 مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون 100 نقطه آن اصلاح و 63 مورد دیگر آن اقدامات اولیه آشکار سازی و ایمنی آن صورت گرفته است.

وی با توجه به قرار گرفتن بردسکن در یک چهارراه مواصلاتی گفت: جاده های حوزه استحفاظی این شهرستان نیازمند ارتقاء سطح ایمنی درجه راه است چرا که درجه بندی راههای آن براساس چندین سال قبل که بردسکن در بن بست بوده طراحی و احداث شده است.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی به اجرای طرح های تابستانی پلیس راه اشاره کرد و گفت: دراین رابطه تمامی تدابیر لازم اتخاذ شده است و اقدامات ایمن سازی محورها در دست اقدام است. وی همچنین از عملیات درختکاری در پارکینگ های محور سبزوار خبرداد و گفت: به دنبال این هستیم که با اجرای این طرح یک استراحتگاه موقتی را برای رانندگان فراهم کنیم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.