مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: این اداره بابت خدمات خود در بخش‌های مختلف دولتی، مسکونی، تجاری و واحدهای تولیدی بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال مطالبه معوقه دارد.

محسن چهکندی از مشترکان آب و فاضلاب خواف خواست که با پرداخت به موقع بدهی های معوقه خود این اداره را در ارایه خدمات مناسب یاری کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری طرحهای آب رسانی با صرف اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آبی ۲۴ شهر و روستای بخش‌های سلامی،‌ جلگه زوزن و سنگان خواف با ۴۶ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در حال اجرا است.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف بیان کرد: یک هزار و ۹۳۱ انشعاب جدید آب از ابتدای سال گذشته تاکنون به متقاضیان مناطق شهری و روستایی شهرستان مرزی خواف واگذار و یک هزار و ۷۳۵ فقره کنتور فرسوده آب نیز در این مدت تعویض شده که این اقدام نقش مهمی در جلوگیری از هدر رفت و کاهش پرت آب داشته است.

چهکندی گفت: با هدف توزیع عادلانه آب و جلوگیری از سوء‌استفاده در مصرف آب، ۳۳۳ فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف در همین مدت شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی شد.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.