مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطین حمایت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی از کلیه خانواده بزرگ دستگاه قضائی استان ومردم شریف استان کرماندعوت نمودند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان در نشست مشترک با هیات مدیره جمعیت دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفتر کرمان اظهار داشت: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

یدا.. موحد با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) افزود:مسلمانان جهان، روز قدس را روزی بزرگ می شمارندو طبق فرموده امام هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد،اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.

یدا.. موحد گفت: صهیونیست و تمام قدرتهایی که اندیشه و تفکر صهیونیستی برگرفته از آن، یا مروج اندیشه های انها در سطح منطقه و جهان هستند باید بدانند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین و دیگر آزادی خواهان جهان حمایت خواهند کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان داشت: امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس با توجه به تحولات جهانی،منطقه ای و داخلی بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی لازم است قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.
موحد نام گذاری جمعه آخر سال از جانب معمار کبیر انقلاب را ابتکاری در فراهم آوردن عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی دانست.

وی خاطر نشان کرد:روز جهانی قدس و آرمانهای در پس آن منجر به شکل گیری اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: اندیشه راهبردی امام خمینی(ره) در تعیین روز جهانی قدس، تحولات بزرگی را در معادله رویارویی با رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و جهان اسلام پدید آورده و مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و متحدان آن را نمایان ساخته است.

موحد ضمن اشاره به نهادیه شدن این روز در عرصه بین الملل و کشور های مسلمان گفت: روز قدس نه فقط در جامعه‌ی جهانینهادینه و در تاریخ جهان ثبت و ضبط شده است بلکه برکات و دست‌آوردهای جهانی و منطقه‌یی آن، یعنی اقتدار و عظمت مسلمانان در برابر استبداد جهانی یکی پس از دیگری به نمایش گزارده می‌شود.

وی ضمن اشاره به حوادث عراق، سوریه گفت: تحولات این کشورها به خوبی نشان می‌دهد که قدرت های غربی نه تنها نتوانسته‌اند و نمی‌توانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را در هم بشکنند بلکه با همه‌ی دسیسه‌های منطقه‌یی و جهانی قادر نبوده‌اند یاد فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند و رژیم جعلی و غاصب اسراییل را به عنوان کانون بحران منطقه، از سقوط و نابودی نجات دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حمایت ، فلسطینی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار