حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه موقت هندیجان گفت: شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس جزء واجبات به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام جعفر بنی‌سعید افزود: امروز ما شاهد هستیم دولت‌های به ظاهر اسلامی دست دوستی به طرف این غده سرطانی دراز کرده و از کنار موضوع بسیار مهم فلسطین به‌راحتی رد می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در مراسم یوم‌الله قدس در سطح دنیا از اهمیت ویژه برخوردار است، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس از واجبات است و مردم با حضور حداکثری لرزه بر بدنه رژیم خون‌آشام اسرائیل غاصب خواهند انداخت.

خطیب موقت جمعه هندیجان افزود: امام راحل در همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی اولین مساله مهمی که به آن  اهمیت فراوانی می‌داد فلسطین و قدس شریف بود که با روشن‌فکری و دیده باز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کرد.

بنی‌سعید  گفت: قدس شریف به یک ملت خاص تعلق ندارد بلکه قبله اول مسلمین و جایی است که پیامبر گرامی اسلام از این مکان به معراج رفته، به همین خاطر این مکان نزد مسلمانان جهان از جایگاه بسیار بزرگی برخوردار است.

وی افزود: امام راحل در یک جمله حجت را بر همه تمام کردند که روز قدس روز اسلام است، یعنی مردم به داد اسلام برسید و اجازه ندهید که قبله اول مسلمانان زیر چکمه‌های رژیم اشغالگر قدس باشد، زیرا این مسأله برای تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان سنگین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.