دشمنان به‌دنبال ایجاد زمینه فراموشی مسأله فلسطین هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: دشمنان به‌دنبال ایجاد زمینه فراموشی مسأله فلسطین و پاک شدن آن از حافظه آزادگان هستند.

مجید حسین‌زاده افزود: آخرین جمعه در ماه مبارک رمضان توسط رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شد.

وی گفت: روز قدس و مسأله فلسطین، مسأله اول جهان است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این تفکر نهادینه شد که باید روزی به نام قدس جهت حمایت از مظلومان ایجاد شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران و حق و باطل است، افزود: در اقصی نقاط عالم ابر قدرت‌ها به جان ملت های مظلوم و ستمدیده افتادند، اما حضرت امام(ره) با طراحی روز قدس، ظرفیت و بستر تشکیل یک جبهه فراگیر علیه رژیم صهیونیستی را ایجاد کردند تا به نابودی و محو اسرائیل سرانجام شود.

حسین‌زاده گفت: در هر ساله امت اسلامی برای لبیک گفتن به ندای امام امت و هم‌نوا با ایران اسلامی، مردم شهید‌پرور خرمشهر با وجود گرمای طاقت‌فرسا و با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می‌کنند و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اعلام می‌کنند.

وی افزود: دشمنان به‌دنبال ایجاد زمینه فراموشی مسأله فلسطین در جهان است و این مسأله را به حاشیه براند تا از حافظه آزادی‌خواهان عالم پاک شود، اما مردم ما ثابت کردند که همیشه گوش به ندای رهبر دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: از همه مردم شریف و همه بسیجیان خواستاریم که در روز قدس حماسه خلق کنند تا مشت محکمی بر دهان ظالمان و یاوه‌گویان باشد.

حسین‌زاده با بیان اینکه از نکات جالب حضور جوانان نسل سوم و چهارم در اینگونه حماسه‌ها است، گفت: از این حضور در می‌یابیم که روحیه انقلابی نسل به نسل به جوانان امروز منتقل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.