استاندار قزوین خواستار تسریع اجرای پروژه کمربندی در الوند وکاهش مدت زمان اجرای طرح قبل از زمان مقرر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی درآیین کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری الوند ضمن قدردانی از شهردار این شهر گفت : امیدواریم شهردار محترم با تلاش بیشتر با برنامه ریزی شرایطی را فراهم کند تا این طرح ها حداقل دو تا سه ماه زودتر از زمان پیش بینی شده افتتاح شود و مردم این خدمات را احساس کنند.
تاکید استاندار برتسریع اجرای پروژه کمربندی در الوند

فریدون همتی اضافه کرد: ساخت کمربندی که بخشی از آن ، میان زمین های کشاورزی عبور می کند مورد بررسی قرار گرفته و ما مخالفت وموافقت ها را ارزیابی کرده ایم.

وی افزود : معتقدیم هیچ توسعه ای بدون پیامدهای منفی نیست اما باید تلاش کنیم تا در تصمیم گیری های ما بیشترین منافع بدست آمده و کمترین زیان به مردم وارد شود.

استاندار: سوانح درون شهری در الوند قابل توجه است و ساخت این کمربندی تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی است واگر مقداری زمین هم در داخل طرح قرار می گیرد باید در برابرمزایای طرح این خسارت را پذیرا باشیم.

همتی یادآور شد : همه تلاش ما این بوده تافضایی آرام در استان حاکم کنیم تا کارها شتاب گیرد و توسعه استان محقق شود لذا از چالش و حاشیه دوری کرده ایم و دنبال کار و فعالیت هستیم.

وی اضافه کرد: باید فقط به کار فکر کنیم و اجازه ندهیم حواشی بی فایده وقت مدیران را بگیرد لذا از همه نخبگان و افراد تاثیرگذار درخواست همکاری و کمک داریم تا فضای استان با همدلی در مسیر توسعه و خدمت به مردم قرار گیرد.

استاندار با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت:  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پر صلابت مردم بصیر و انقلابی در راهپیمایی باشکوه روز قدس به جهانیان نشان خواهد داد که ملت ما هر روز با صلابت و مستحکم تر از قبل فراخوان رهبری را لبیک می گویند وبرای سرنوشت ملل مظلوم دنیا احساس مسئولیت می کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار