مردم منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان در روز جهانی قدس با وجود گرمای زیاد هوا و توفان شدید با زبان روزه برای حمایت از مردم فلسطین به خیابانها آمده و یک صدا فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی را سر دادند.

مقاومت در برابر گرما و توفان برای حمایت از مقاومت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روزی که صدای مادر شهید گلوله خورده بند دل انسان را پاره می کند، روزی که کودکی در دست پدر جان داد و پدری روی زانوی پسر، روزی که شهادت کودک 6 ماهه خاطره تلخ شهادت طفل 6 ماهه امام حسین (ع) در کربلا را تازه می کند، آن روز جای نشستن نیست، آن روز روز فریاد زدن و نشان دادن خشم است برای حمایت از مظلومانی که عمری با یک سنگ در مقابل دنیایی از گلوله ایستاده اند.

چه زیبا اندیشیده بود امام راحل که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بهترین ماه خداوند را روز جهانی قدس نامید و یادگاری زیبا به نام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بیزاری از رژیم صهیونیستی به جای گذاشت.
 
حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس با وجود شرایط بد جوی در منطقه سیستان
مردم منطقه سیستان واقع در شمال سیستان و بلوچستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز، امروز در روز جهانی قدس مانند سالهای قبل با حضوری گسترده در خیابانها صدای الله اکبر به نشانه حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

گرمای زیاد هوا و توفان حاصل از بادهای 120 روزه حال و روز امروز منطقه سیستان است اما این شرایط بد جوی نیز نتوانست مانع از حضور پرشور روزه داران این منطقه برای حمایت از قدس شریف شود.

فرماندار شهرستان زابل در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم این منطقه فرهنگی انقلابی داشته و با اعتقاد به حمایت از مظلومان که در قرآن نیز به آن تاکید شده است امروز به صحنه آمده اند. 

هوشنگ ناطری ادامه داد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشاندهنده تبعیت آنان از ولایت فقیه است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس حرکتی در راستای آرمان های انقلاب و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و نیز حمایت از قدس و جریان مقاومت است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.