نماینده مردم اردبیل نیر, نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:قانون مدیریت خدمات کشوری در اردبیل به شکل صحیح اجرایی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا کریمی افزود:باید از تمام ظرفیت استان از جمله فعالان اقتصادی، سیاسی، مدیران، مسولان و ائمه جمعه برای تصویب طرح در مجلس استفاده کرده و در این راه نمایندگان اردبیل را همراهی کنیم.

وی گفت: لایحه منطقه آزاد طی روزهای آینده به احتمال زیاد تقدیم مجلس می شود و ما نیز تمام تلاش خود را به کار می بریم تا منطقه آزاد اردبیل در مجلس به تصویب برسد، نباید تنها به تلاش نمایندگان بسنده کنیم بلکه باید از تمام ظرفیت های استان یکصدا برای تصویب منطقه آزاد استفاده کنیم.

کریمی افزود: یکی از عواملی که از بی‌عدالتی‌ها و فسادهای بالقوة در اداره امورجلوگیری می‌کند، شفافیت است و لازمه شفافیت اصلاح ساختارهای نظام اداری است واصلاح نظام اداری یکی از اقدامات اساسی برای تحول و توسعة کشورها به حساب می‌آید و بی‌توجهی به خواسته‌های عمومی و فساد در نظام اداری، مشروعیت و کارآمدی را تهدید می‌‌کند.

نماینده مردم اردبیل نیر, نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل فساد اداری گشوده نخواهد شد و سلامت اداری به دست نخواهد آمد مگر آن که ساختار و شالوده دولت و شرایط حاکم بر آن اصلاح شود, گفت: متأسفانه در سایه سهل انگاری‌ها و فقدان نظام نظارتی پایدار فساد اداری در برخی از بخشها از دیرباز ریشه دوانیده و حالت پایدار به خود گرفته است، رفته رفته باور عمومی به این سمت سوق پیدا کرده که گسترش فساد اداری گریز ناپذیر است.

کریمی در ادامه افزود: بهبودی و سلامت نظام اداری در صورتی تحقق خواهد یافت که مدیریت مالی منضبط پا گیرد، قوانین و تکالیف دستگاه‌ها در برخورد و پیشگیری از فساد اصلاح و اصلاحات اداری پیگیری شود و نظام ارزش آفرینی در مدیریت پیاده گردد در سایه نبود شفافیت، نابرابری اطلاعاتی میان قانون گذاران و مجریان پدید می‌آورد و زمینه فساد و گسترش می‌یابد .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.