جودو کار ملی پوش کشورمان معتقد است چون در ایران حریف تمرینی وجود ندارد باید از اردوی اسپانیا نهایت استفاده را ببرم .

 سعید ملایی در گفتگو با خبرنگار  حوزه کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:کمپ تمرینی اسپانیا یک اردو خوب به شمار می رود ،این کمپ همیشه قبل از المپیک برگزار می شود و تمام جودو کاران خوب دنیا و جودو کارانی که سهمیه المپیک گرفته اند در این کمپ حاضر می شوند ،حدود ده روز در این اردو خواهیم بود که باید نهایت استفاده را از این اردو ببریم چون حریف تمرینی زیادی در اینجا وجود دارد.

وی افزود:حریف تمرینی در ایران کم است و به همین دلیل این اردو از لحاظ حریف تمرینی برای ما خیلی مهم است.

ملایی در خصوص پاداش سهمیه المپیک اذعان داشت: مبلغ ده میلیون تومان پاداش سهمیه را از کمیته ملی المپیک گرفتیم ولی حقوق فدراسیون حدود 4 ماه عقب افتاده که امیدواریم قبل از المپیک پرداخت شود چون می تواند از لحاض فکری روی روحیه ما تاثیر گذار باشد.

وی در خصوص اردوی چناران تاکید کرد:در چناران کم و کاستی هایی داشتیم البته با هزینه شخصی در چناران اردو زدیم و از طرف دوستان محجوب به ما کمک کردن و جواد در انجا زحمت زیادی برای ما کشید.

ملایی همچنین اظهار داشت:تا روز مسابقه من در المپیک حدود 35 روز باقی مانده که باید خودم را به اوج امادگی برسانم،من تمام زندگی و هدفم المپیک است و انشالله بتوانم در المپیک مدال بگیرم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از وزارت ورزش و جوانان تقاضا دارم که شرایط را برای ورزشکاران المپیکی مهیا کنند،ما قبل از المپیک به حمایت نیاز داریم.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار