25 گروه توزیع و مصرف کننده مواد مخدر درسه ماهه سال 95 در استان منهدم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: کشف مواد مخدر صنعتی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته 9.5 درصد رشد داشت که باید با برنامه ریزی های اطلاعاتی و امنیتی برای ریشه کنی آن تلاش کنیم.
سرهنگ عبدالله حسنی افزود: بیش از یک هزار و 90 نفر در رابطه با توزیع، استفاده و جایه جایی مواد مخدر در این استان به وسیله نیروی انتظامی دستگیر و روانه زندان شدند.
وی تصریح کرد: 25 گروه توزیع و مصرف کننده مواد مخدر درسه ماهه سال 95 در استان شناسایی و منهدم شدند و با برنامه های عملیاتی منسجم 2 قبضه سلاح شکاری از متخلفان کشف و ضبط شد.
حسنی افزود: در سال گذشته بیش از یک هزار و 735 کیلو از انواع مختلف مواد مخدر بوسیله نیرو انتظامی استان کشف و ضبط شد که باید با برنامه ریزی های منسجم در راستای، افزایش کشف مواد مخدر گام برداریم.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: بیش از 6 هزار قرص روان گردان در سال گذشته از معتادان استان کشف و ضبط شد و بسیاری از معتادان به خانه های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی افزود: کشفیات مواد مخدر در سال 94  نسبت به سال 93 بیش از 300 درصد افزایش داشت که بیش از 40 هزار کیلوگرم مواد مخدر از متخلفان کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: چهار قبضه سلاح شکاری و 177 وسیله نقلیه از حاملان مواد مخدر کشف و ضبط شد که باید نسبت به خودروهای اسقاطی با حکم قوه قضائیه تا پایان سال جاری تعیین و تکلیف شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: بیش از 50 درصد نابهنجاری های اجتماعی در استان سمنان توسط افراد معتاد صورت می گیرد که باید بابرنامه ریزی های منسجم و فرهنگ سازی در کاهش بزهکاری و فساد در جامعه گام های مثبت برداریم.
در حال حاضر بیش از 2هزار زندانی در 6 زندان استان سمنان به سر می برند.
انتهای پیام / د
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، پلیس ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.