فروشنده تهرانی که با جعل حکم قضایی و ارسال تلگرامی آن برای شهروند سمنانی،با تهدید وی به دنبال وصول طلب خود بود،به جرم جعل اسناد روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس پلیس فتای سمنان گفت:شهروندی سمنانی چند روز قبل به پلیس فتا مراجعه کردو به خاطر ایجاد مزاحمت فردی ناشناس در فضای مجازی اعلام شکایت کرد.
سرهنگ سید علی میر احمدی افزود:متهم با ارسال تصویر حکم جلب شاکی در تلگرام ،وی را تهدید کرده بود که چک برگشتی اش راپاس کند.
وی از پیگیری سریع کارشناسان پلیس فتا و بررسی کامل موضوع خبر دادو گفت:شاکی پرونده چند ماه قبل یک میز بیلیارد از فردی تهرانی خریداری کرده و تیمی از قیمت آن را به مبلغ 25 میلیون ریال به فروشنده چک داده بود،لذا فروشنده میز بیلیارد نخستین مظنون پرونده معرفی شد.
میر احمدی گفت:در بررسی دقیق مشخصات برگ جلب ارسالی لز سوی متهم،مشخص شد این حکم قضایی جعلی بوده و فاقد اصالت است.
وی به شناسایی کامل متهم و آدرس محل اقامت وی واقع در تهران اشاره و تصریح کرد:با هماهنگی قاضی پرونده متهم به اداره پلیس دعوت و مورد بازجویی قرار گرفت.
رئیس پلیس فتای استان سمنان از اعتراف سریع متهم به جرم خود و ارسال برگ جلب جعلی برای شاکی خبر داد و افزود:مزاحم اینترنتی با توجه به برگشت خوردن چک شاکی ، مشخصات یک حکم قضایی تغییر داده از طریق تلگرام برای وی ارسال می کند.
سرهنگ میر احمدی به تکمیل پرونده و معرفی متهم به دادسرا اشاره کرد وگفت:این مزاحم فردی طلب کار بوده و میتوانست در جایگاه شاکی باشد،به جرم جعل اسناد قضایی روانه زندان شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار