در ماه رمضان 255 میلیون ریال به نیازمندان استان سمنان در خلال اجرای طرح مفتاح الجنه کمک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: در طول ایام ماه رمضان این اداره کل توانسته تا از ۱۱۵خانوار طرح مفتاح الجنه با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی، فراهم کردن فرصت لازم برای کمک به نیازمندان و حمایت از ایتام بازدید و در ۲۰روز نخست ماه رمضان ۲۵۵میلیون ریال کمک نقدی را برای این خانواده ها جمع آوری کند.
سید جواد رضوی با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه ضمن آشنایی با مشکلات جامعه هدف کمیته امداد سبب ارائه راهکارهای مناسب در راستای رفع مشکلات نیازمندان و نشاط معنوی بازدید کنندگان می‌شود، افزود: این طرح توسط خیران و مدیران دستگاه های اجرایی سطح استان در راستای حمایت از خانواده‌های مددجویان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد انجام شد.
وی افزود: این طرح در راستای دلجویی عاطفی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، افزایش نشاط روحی، روانی و معنوی و نیز آشنایی با مشکلات جامعه هدف براساس اعتمادسازی و اطمینان از عملکردها اجرا می شود.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان تصریح کرد: گسترش فرهنگ انفاق و نوع دوستی در جامعه و همچنین جذب کمک های خیرین و مردمی در راستای رفع ساختن مشکلات افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش از دیگر اهداف مهم اجرای طرح مفتاح الجنه است.
انتهای پیام / د
برچسب ها: طرح ، کمک ، نیازمند ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار