همزمان با دهه کرامت، همایش بزرگ دختران ولایت‌ مدار در همدان برگزار می‌شود.

همدان میزبان همایش بزرگ دختران ولایت‌ مدار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: جشن بزرگ آغاز دهه کرامت و همایش دختران ولایت‌مدار با حضور بانوان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می‌شود.


هادی فیض منش افزود: برنامه‌های دهه کرامت با این همایش آغاز و با برگزاری جشن‌های مردمی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشن‌های این دهه در ٥٠ کانون فرهنگی و هنری استان برگزار خواهد شد؛ برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و اجرای سرود را از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با تأکید بر برگزاری جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی در همدان نیز گفت: برگزاری جشنواره‌های رضوی هم از نظر فرهنگی و مذهبی تأثیرگذار است و هم نشاط مردمی به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره رضوی همدان در دوره‌های گذشته به صورت همایش تخصصی بود و این نگرانی وجود داشت که برنامه برای مخاطب عام  مثمرثمر واقع نشود.

فیض‌منش افزود: اما از زمانی که این جشنواره در همدان، به جشنواره شعر دوبیتی تغییر یافت هم تعداد مخاطبان و هم تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره افزایش چشمگیری داشت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه کار فرهنگی و هنری که با نام امام رضا (ع) برگزار می‌شود، باید فاخر باشد؛ تصریح کرد: تلاش می‌کنیم جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی را امسال هم به نحوی شایسته در پایتخت تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران زمین برگزار کنیم.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.