30 میلیون تومان در جشن گل‌ریزان امسال در رامهرمز جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس انجمن حمایت از زندانیان رامهرمز گفت: در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، در جشن گلریزان امسال در این شهرستان حدود 30 میلیون تومان جمع‌آوری شد.

اکبر مردانی افزود: در حال حاضر 150 پرونده در این انجمن توسط خانواده‌های زندانیان تشکیل‌ شده است که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنیم.

وی گفت: برای این‌که سایر خانواده‌ها تحت حمایت‌های این انجمن قرار گیرند خانواده‌های زندانیان باید حتماً در این انجمن پرونده تشکیل دهند.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان رامهرمزافزود: در سال جاری و در ماه مبارک رمضان به خانواده‌های زیرپوشش اقلام غذایی ازجمله روغن و برنج و کارت‌های هدیه تا 200 هزار تومان اهداء کردیم.

مردانی گفت: خانواده‌هایی که تشکیل پرونده داده‌اند و تمایل به اشتغال‌زایی دارند را می‌توانیم با معرفی به کمیته امداد از وام‌های 5 تا 15 میلیون تومانی اشتغال‌زایی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری تعداد 500 نفر از خانواده‌های زندانیان و خانواده‌های بی‌سرپرست را به افطار دعوت کردیم و کمک‌های نقدی به برخی از آنان نیز پرداخت شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: زندان ، جشن ، رامهرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.