بیش از2 هزار و 500 نفر از جهادگران استان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم بخش های الموت، طارم، آبگرم و آوج اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان گفت : جهادگران بعد از ماه مبارک رمضان تا پایان شهریور ماه در قالب 90 گروه جهادی به مناطق محروم استان با هدف ارائه خدمات و محرومیت زدایی اعزام می شوند.

بگفته عباس برزگرابراهیمی، این اردو ها در قالب یک روزه ویژه خواهران، سه روزه ویژه بسیج مهندسین کشاورزی و منابع‌ طبیعی، هفت روزه ویژه محلات، 10 روزه ویژه طلاب و دانش‌آموزی و 12 روزه  ویژه دانشجویان برگزار می شود.

وی افزود: در اردوهای بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ، متخصصان و دانش‌آموختگان دانشگاه با هدف ارتقای سطح کیفیت تولیدات محصولات کشاورزی با آموزش‌های تخصصی گام‌به‌گام برای توانمندسازی کشاورزان اعزام می‌شوند.

بگفته جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان،  در اردوهای ویژه محلات پروژه‌های کوچک و زودبازده در قالب خانه عالم، غسالخانه و آب‌ روستایی انجام می‌شود.

عباس برزگرابراهیمی گفت : در اردوی دانشجویی هم خدمات پزشکی در زمینه پزشک‌ عمومی، دندان‌پزشکی، پیراپزشکی،  مامایی، شنوایی‌سنجی  و روانپزشکی و همچنین خدمات عمرانی و سبک زندگی از سوی دانشجویان به مردم مناطق محروم استان ارائه می شود.

وی ادامه داد : در اردوهای جهادی علاوه بر انجام پروژه‌های عمرانی، روحانیون و طلاب در زمینه رفع شبهات دینی، سبک زندگی اسلامی فعالیت خو اهند کرد .

انتهای پیام/

برچسب ها: اعزام ، جهادگر ، اردو ، بسیج ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار