رئیس هیأت فوتسال بروجرد گفت: این شهرستان کمتر از دو ماه آینده میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال کشور در رده سنی نوجوانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حسینی افزود: با توجه به حضور دو تیم برتر از شهر یک از استانهای کشور پیش بینیها از حضور 64 تیم در این دوره از مسابقات حکایت دارد.

وی 30 مردادماه را زمان رسمی آغاز مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی بروجرد عنوان و گفت: مسابقات به مدت 10روز به طور همزمان در سه سالن ورزشی بروجرد برگزار میشود.

رئیس هیئت فوتسال بروجرد افزود: چهار تیم برتر این دوره از مسابقات به لیگ برتر کشوری راه مییابند.

حسینی با اشاره به پذیرش میزبانی شهرستان بروجرد از بین 8 گزینه میزبانی این دوره از مسابقات گفت: این میزبانی شرایط را برای شناسایی استعدادهای ورزشی ورزشکاران بروجردی و دعوت به اردوی تیم ملی فراهم میکند.

وی افزود: معرفی استعدادهای شهرستان بروجرد در رشته ورزشی فوتسال به جامعه ورزشی کشور میتواند، یکی از دستاوردهای مهم میزبانی این رشته در این دوره از مسابقات باشد.

رئیس هیئت فوتسال بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به تمرینات و آمادهسازی تیم 20 نفره فوتسال این شهرستان اشاره و گفت: در این راستا عصر امروز مسابقه دوستانهای بین تیم منتخب بروجرد با تیمی از استان همدان برگزار میشود.

حسینی از آمادگی نسبی تیم منتخب بروجرد برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور خبر داد و افزود: میزبانی این شهرستان در برگزاری این دوره از رقابتها سهم 30 تا 40 درصدی را در کمک به نمایش داشتههای تیم منتخب بروجرد ایفا میکند.

وی به ابعاد گسترده عواید این میزبانی اشاره و گفت: معرفی داشتههای شهرستان بروجرد در حوزههای گردشگری، فرهنگی، طبیعی، صنایع دستی نمونههایی از این قبیل است که با برنامه‌ریزیهای مدون میتوان شرایط را برای استفاده بهینه در بخشهای یاد شده در جریان میزبانی بروجرد در برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور فراهم کرد.

رئیس هیأت فوتسال بروجرد بر ضرورت اطلاعرسانی در خصوص این میزبانی تاکید و افزود: رسانه‌ها میتوانند، با انجام بهینه نقش اطلاعرسانی خود سهم قابل توجهی را در کمک به رونق ورزش این شهرستان خصوصا در رشته فوتسال ایفا کنند.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.