18 پایگاه هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان آبیکی پیش بینی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت : از این تعداد هشت پایگاه هسته فرهنگی جوان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دختران و پسران 15 تا 25 ساله در نظر گرفته شده است .

حجت‌الاسلام محمدصادق جان‌محمدی افزود :در هسته‌های فرهنگی جوان، اساتیدی از شهر مقدس قم و مبلغان این شهرستان فعالیت دارند .

وی اضافه کرد: در پایگاه‌های هسته‌های فرهنگی جوان، دختران و پسران 15 تا 25 سال می‌توانند در زمینه مباحث عمومی، اعتقادی و سیاسی، مهدویت و شعار امسال مقاله و مطالب تهیه کرده و به صورت جزوه در فضای مجازی قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیکخاطرنشان کرد: همچنین اعضای پایگاه‌های هسته‌های فرهنگی جوان می‌توانند بیوگرافی از روستاها، شعرا، مشاهیر و بزرگان روستاهایی مانند زیاران و قشلاق و نیز خاطرات و دل‌نوشته‌هایی از شهدای شهرستان آبیک را تهیه و جمع‌آوری کنند که در صورت قابل چاپ بودن، در وبلاگ ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام  جان‌محمدی از پیش‌بینی 10 پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان 6 تا 15 سال خبر داد و گفت: مبلغان بومی و غیر بومی با استفاده از ابزارهای تبلیغی دانش‌آموزان را با احکام شرعی، معارف اسلامی، اعتقادی، نماز، مبانی اسلامی آشنا کرده و به بیان داستان‌های زندگی ائمه اطهار(ع) می‌پردازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک افزود: کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت پس از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و به مدت 45 روز و تا نیمه شهریور ماه  ادامه دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار