مدير کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از ارائه بيش از 73 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتي فنی و حرفه اي در سه ماهه نخست سال جاري در زندانها و پادگانهای استان خبر داد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محسن مددي با بیان این خبر گفت : به منظور كاهش آسيب هاي اجتماعي ،توانمند سازي ، ايجاد شرايط اوليه براي اشتغال ،جلوگيري ازگرايش به اعتياد ، بزهكاري ،خلاف وبازگشت مجدد زندانيان به زندان و در راستاي انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در سه ماهه نخست سال جاري ، با برگزاري 29 دوره آموزشي براي 437 نفر، 40 هزار و 690 نفرساعت آموزش هاي مهارتي به زندانيان درسطح استان ارائه شده است.

مددي با اشاره به ارائه آموزشهای مهارتی در زندانيان استان ،هدف از ارائه اين آموزشها را ایجاد انگیزه ، امید به زندگی و اشتغال آنان پس از آزادی عنوان كرد.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به نقش تأثیرگذار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدارافزود: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های سطح استان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

مدير کل آموزش فنی و حرفه ای استان خاطرنشان كرد: در سه ماهه نخست سال جاري بمنظوراحراز شرايط اشتغال جوانان بعد ازخدمت سربازي با برگزاري 23 دوره آموزشي براي 315 نفرازپرسنل وظيفه 33 هزار و 259 نفرساعت آموزشهاي مهارتي در پادگانهاي نظامي و انتظامي استان ارائه شده است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.