جشنواره  جوان سرباز بامحوریت رشادت های حضرت علی اکبر (ع) در سالن اجتماعات سپاه سردشت برگزارشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سید صابر فاطمی مسئول نیروی انسانی سپاه سردشت  بابیان اینکه بدنه اصلی نیروهای مسلح از سرباز تشکیل می شود ، گفت : دوره خدمت مقدس سربازی فرصتی برای ارتقاء شخصیتی و بروز استعدادهاست.
وی دوره خدمت مقدس سربازی در کشور رامتفاوت با  دیگر کشورها و دوره سازندگی جوانان نامید و افزود : خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخاراست چراکه سربازان با ایمان واعتقاد وارد این عرصه می شوند.

فاطمی با اشاره به اینکه عقل گرایی ، داشتن قوه تفکر و اندیشه از جمله عوامل موفقیت یک سرباز است ، تصریح کرد : سرباز موفق کسی است که عقل رابرای رشد و تکامل خود وجامعه بکار گرفته و با همت بلندخود ، هدف های بزرگی را که براساس عقلانیت برای خود ترسیم نموده  و دنبال می کند.

وی همچنین به مهارت آموزی سربازان سپاه سردشت در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت : با تاکید مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر مهارت آموزی و حرفه آموزی درسال جاری باهمکاری مرکز فنی و حرفه ای شهرستان 80 نفراز سربازان در26 رشته صنعتی و خدماتی آموزش دیده و مدرک دریافت نموده اند.

مسئول نیروی انسانی سپاه سردشت تجلیل و تکریم ، ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی و نشاط ، پویایی و هویت بخشی به جامعه سربازان و ارائه الگوهای موفق و برتر و فرهنگ سازی با تاکید برارزش ها و آموزه های اسلامی از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد.

درپایان این مراسم از سربازان نمونه در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

جشنواره علی اکبر در سردشت برگزار شد

برچسب ها: سربازی ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.