رئیس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های تفنگ بادی ویژه بانوان همزمان با ماه مبارک رمضان 12 تیرماه در سرسرای هفت تیر زاهدان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رضا هراتی اظهار داشت: در این دوره از رقابت های تیراندازی بانوان 34 ورزشکار نونهال و نوجوان زاهدانی به رقابت پرداختند که در پایان از نفرات برتر تجلیل شد.

وی ادامه داد: همچنین رقابت های تیراندازی تفنگ بادی ویژه نونهالان و نوجوانان پسر زاهدان با حضور حدود 30 تیرانداز در سرسرای شهید حاج خداکرم این شهرستان برگزار می شود.

رئیس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان از برگزاری رقابت های تیراندازی اهداف پروازی تراپ استان خبر داد و افزود: این دوره از رقابت ها در 2 رشته آزاد و تیمی ویژه عید سعید فطر در روستای تمین شهرستان میرجاوه برگزار می شود.

هراتی افزود: پیش بینی می شود در بخش تیمی حدود 50 نفر و در بخش آزاد این دوره از رقابت های تیراندازی اهداف پروازی تراپ سیستان و بلوچستان بیش از 100 علاقه مند این رشته شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک بیش از 300 ورزشکار استان در رشته تیراندازی مشغول فعالیت هستند که همواره توانسته اند در رقابت های استانی و ملی خوش بدرخشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار