از ابتداي امسال تاکنون بيش از 80 نفر از عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان شوش شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شوش گفت: همچنين در اين مدت بيش از هفت کيلوگرم انواع مواد مخدر صنعتي و سنتي در اين شهرستان کشف شده است.

رضا نجاتي با اشاره به ضرورت ورود آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالي به مقوله آموزش جوانان و نوجوانان در جهت پيشگيري از روي آوري به مواد مخدر افزود : انجام اقدام فرهنگي و آموزشي از اهميت بسزايي در اين خصوص برخوردار مي باشد.

وي گفت: مراکز آموزشي با برنامه ريزي مناسب بر اساس مطالعات کارشناسي شده و استفاده از نظر استادان دانشگاه ، نسبت به ارائه راهکارهاي مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.

فرماندار شوش  افزود : شروع کار مبارزه با مواد مخدر از دانشگاه ها و مراکز آموزشي داراي تاثيرگذاري بيشتري خواهد بود، چرا که اين نهادها به صورت مستقيم با قشر جوان و نوجوان در ارتباط مي باشند.

وي با اشاره به تغيير رويکرد گرايش به مواد مخدر از نوع سنتي به صنعتي همچنين دسترسي آسان به اين نوع مواد گفت: بايد با توجه به تنوع انواع مواد مخدر، آگاهي جامعه و خانواده ها را بيشتر کرد.

نجاتي  انجام فعاليت هاي اجتماعي ، ايجاد زير ساخت هاي ورزشي در مناطق مختلف و آموزش را مهمترين اقدام در جهت مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

فرماندار شوش :  همچنين از معرفي 31 نفر از بهبود يافتگان مواد مخدر به مراکز فني و حرفه اي شهرستان در راستاي گذراندن دوره هاي آموزشي و اشتغالزايي خبر داد.



انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۵ تير ۱۳۹۵
در روستای خویس که بزرگترین روستای بخش شاوور است امکانات ورزشی صفر است ..انتظار دارید جوانان به کدام سمت کشیده شوند.!!!!!! قابل توجه مسئولان شهرستان...ونماینده محترم