487 نفر زنداني جرائم غير عمد در استان خوزستان براي آزادي خود چشم انتظار کمکهاي مردم خير هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رئيس ستاد ديه خوزستان ديشب در آيين جشن گلريزان ستاد ديه استان که به منظور آزادي زندانيان جرايم غيرعمد استان در سرسراي سازمان آب و برق استان برگزار شد، گفت: در زمان حاضر حدود 12 هزار و 300 زنداني در زندان هاي استان به دلايل مختلف دوران محکوميت خود را سپري مي کنند.

حجت الاسلام قدرت هاشمي نيا افزود: زندانيان جرائم غير عمد در استان خوزستان در مجموع 140 ميليارد ريال بدهکار هستند که در جشن گلريزان حاضر خيران 40 ميليارد ريال آن را تقبل کردند و با برگزاري اين جشن، پرونده 25 گلريزان آزادي زندانيان غيرعمد استان در رمضان سال 95 به پايان رسيد.

وي گفت: 100 ميليارد ريال ديگر براي آزادي اين زندانيان نياز است که در صورت مشارکت ساير خيران مي توانيم بزودي شاهد آزادي اين زندانيان باشيم.

رئيس ستاد ديه استان خوزستان ادامه داد: در زمان حاضر چشمان خانواده هاي اين زندانيان به دستان خيران و نيکوکاران استان دوخته شده تا آنان بار ديگر نشاط را برايشان به همراه بياورند.

وي گفت: بيش از آنکه اين زندانيان خود از زندان متنبه شوند خانواده هاي آنان در مضيقه و مشکلات به سر مي برند و اميدواريم خيران با درک اين موضوع نسبت به آزادي آنان اقدام نمايند.

وي بيان کرد: پارسال به همت خيران استان 380 زنداني جرايم غيرعمد از حبس رها شدند و به کانون گرم خانواده هاي خود بازگشتند.

حجت الاسلام هاشمي نيا تصريح کرد: اغلب خانواده هاي اين زندانيان در حال حاضر با مشکلات عديده خصوصا مشکلات مالي دست و پنجه نرم مي کنند.

استان خوزستان با جمعيتي بالغ بر پنج ميليون نفر و 27 شهرستان يکي از استانهاي مهم اقتصادي کشور است.



انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار