نخستین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 25 آذر 95 در دانشگاه آزاد اسلامی سوسنگرد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اولین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در محورهای مهندسي نرم‌افزار (سيستم‌هاي نرم‌افزاري، مهندسي نرم‌افزار و روش‌هاي صوري، معماري نرم‌افزار، مهندسي وب، پايگاه داده عملياتي و پايگاه داده تحليلي، داده‌كاوي، رایانش ابری، داده‌های عظیم و ساير موارد مرتبط)، هوش مصنوعي (هوش مصنوعي و يادگيري، بينايي ماشين و پردازش تصوير، محاسبات نرم، پردازش صوت و سيگنال، شناسايي الگو، پردازش زبان طبيعي، سيستم چندعامله و ...) و معماري كامپيوتر (معماري كامپيوتر، سيستم‌هاي حسابي، قابليت اطمينان، تحمل‌پذيري اشكال و آزمون‌پذيري، فناوري نوظهور و ...) برگزار می‌ گردد.

شبكه‌هاي كامپيوتري (شبکه‌های کامپیوتری، انتقال داده، امنيت شبكه‌هاي كامپيوتري، شبکه‌های هوشمند برق، شبکه‌های بین خودرویی، شبکه‌های اقتضای، شبکه‌های ارتباطی موبابل، شبکه‌های بی‌سیم و ...) و فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات (شبکه‌های اجتماعی، محاسبات اینترنتی، پردازش موازی و سیستم‌های توزیع‌شده، مدلسازی و ارزیابی کارایی شبکه‌های کامپیوتری، معماري سازماني فناوري اطلاعات و ...) از دیگر محورهای این همایش است.

هدف از برگزاری این همایش نشر و  ارائه آخرین دستاوردهای علمی و همفکری و هم‌اندیشی دانشمندان، فرهیختگان، اساتید و پژوهشگران عرصه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و نقد و بررسی یافته‌های نوین به‌منظور  غنای علمی در حوزه کامپیوتر می باشد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا 25 آبان‌ماه و آخرین مهلت ثبت‌نام در همایش هفتم آذرماه تعیین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات خود و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این همایش به نشانیwww.concomit.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.