در یازدهمین دوره رقابت‎های قهرمانی کشور پومسه‎روهای خوزستانی در 2 گروه زنان و مردان به مدت 4 روز در خانه تکواندو تهران رقابت می‎نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقابت‎های گروه مردان طی روزهای 25 و 26 تیرماه و مسابقات گروه زنان 27 و 28 تیرماه انجام می‎شود.

در بخش انفرادی مردان، هومن خمبک، امین عبداللهی، عباس آقاسی، داوود رسولی‎زاده، کیهان اکبری و جمال سهرابی نفراتی هستند که از استان در رده‎های سنی مختلف با حریفان خود رقابت می‎کنند.

در بخش تیمی مردان نیز، هومن خمبک، امیرحسین شیخ‎آید و یونس حمیدی در رده سنی زیر 14 سال، عباس آقاسی، سجاد آل‎ناصر و علی اسماعیلی در رده سنی 18 تا 30 سال و حسین رضایی، حمید مسرت و داوود رسولی‎زاده در رده سنی بالای 31 سال به نمایندگی از خوزستان به رقابت با تیم‎های دیگر می‎پردازند.

در بخش انفرادی زنان، یاسمین نظری، نیایش نجار، رومینا خوانساری، عفت گودرزی، ستایش گودرزی، فاطمه شادیان و صفورا اردشیری، ورزشکاران خوزستانی حاضر در پیکارها خواهند بود.

همچنین ستایش گودرزی، مبینا قلاوندی و کوثر عنایت‎الله در رده سنی زیر 14 سال، رومینا خوانساری، مهرآسا صفی‎زاده و تهمینه ترکاشوند در رده سنی 15 تا 17 سال و هیوا خمبک، مارال بهادری و شیرین دهنوی نیز در رده سنی 18 تا30 سال، سه تیمی هستند که از خوزستان با سایر تیم‎ها رقابت می‎کنند.

این دوره از رقابت‎ها به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در مرحله اول انتخابی تیم‎ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.