فرماندار شهرستان سرعین گفت: بیمارستان سیار به منظور خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی به مسافران در تعطیلات عید سعید فطر و تابستان در شهرستان سرعین راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در مراسم سالگرد افتتاح آبدرمانی ارشاد در سرعین اظهار داشت: تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران عید سعید فطر در شهرستان سرعین انجام شده و بیمارستان سیار به منظور خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی به مسافران در شهرستان سرعین در این ایام راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان سرعین همه ساله 25 برابر جمعیت خود پذیرای گردشگران و مسافران است، افزود: آبدرمانی‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری این شهرستان برای استقبال از گردشگران آماده شده و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

فرماندار سرعین تصریح کرد: 33 نانوایی برای خدمات‌دهی به مسافران در تعطیلات عید سعید فطر در شهرستان سرعین راه‌اندازی شده است و با دهیاران روستاها نیز هماهنگ شده تا در تامین نان مسافران در ایام تعطیلات اهتمام ویژه داشته باشند.

ناصری در ادامه بیان کرد: هلی‌کوپتر اورژانس پزشکی نیز برای خدمات‌دهی هر چه بهتر برای مسافران در تعطیلات عید فطر راه‌اندازی شده است و انتظار می‌رود در این ایام روزانه بیش از 120 هزار مسافر به شهرستان سرعین سفر کنند که این یک امتیاز مناسب برای منطقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.