اردبیل؛

ساماندهی یک هزار و 42 کلاس برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات تابستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک هزار و ۴۲ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات عید سعید فطر و تعطیلات تابستان ساماندهی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل همانند سال‌های گذشته سطح اسکان مسافران فرهنگی را در دستور کار دارد که امسال نیز یک هزار و 42 کلاس درس در قالب 121 مدرسه 19 منطقه آموزشی استان اردبیل تجهیز و ساماندهی شده است.

وی گفت: هر یک از این کلاس‌ها 5 نفره بوده و فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند به مدت سه روز در این مدارس اقامت داشته باشند که 50 درصد این کلاس‌های درس در مرکز استان و مابقی در سطح شهرستان‌ها ساماندهی شده و حدود 452 نفر از همکاران ما در قالب این طرح اسکان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: 250 میلیون تومان برای خرید و نوسازی تجهیزات اقامتی مدارس استان اردبیل خریداری شده است که در تابستان سال گذشته 145 هزار نفر مسافر در قالب بیش از 51 هزار خانوار فرهنگی را در این مدارس اسکان دادیم و امیدواریم که امسال نیز در امر خدمات‌دهی به مسافران موفق باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ تير ۱۳۹۵
فکر میکنید با این حقوقی که میدید میشه مسافرت هم رفت شرم کنید به خدا من فرهنگی هستم هنوز نه خونه دارم نه ماشین دارم نه مال وثروت اون وقت تو به فکر تعطیلات معلمان هستی