100 هنرمند اقوام مختلف چهار ماه چشم انتظار دریافت دستمزد خود هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نخستین جشنواره ایرانی اسلامی نوروز و صلح در حالی نوروز امسال و با حضور اقوام مختلف در ساری برگزار شد که به گفته سرپرست این جشنواره هنوز مبلغی به هنرمندان پرداخت نشده است.


جشنواره صلح یا جنگ !

جشنواره صلح یا جنگ !

سرپرست این جشنواره در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: خودروی خودم را فروختم تا بخشی از این مطالبات را به هنرمندان استان های دیگر پرداخت کنم.

سید جلال محمدی افزود: طبق قرار داد با مجری طرح، قرار بود 40 میلیون تومان بابت اجرا در این جشنواره به هنرمندان پرداخت شود .

وی گفت: جشنواره ای که با شعار صلح قرار بود سبب نزدیک دل های گروه های موسیقی اقوام مختلف شد به دلیل پرداخت نکردن مطالبات سبب کدورت بین این هنرمندان شده است.


جشنواره صلح یا جنگ !

جشنواره صلح یا جنگ !

برای پیگیری بیشتر این موضوع با دبیر جشنواره تماس گرفتیم و وی گفت: مجموع هزینه این جشنواره 200 میلیون تومان است که سهم اجرای این هنرمندان 40 میلیون تومان است.

علی دامادی افزود: تاکنون هیچ هزینه ای به این هنرمندان پرداخت نشد و هزینه های جانبی این جشنواره را از حساب شخصی خود پرداخت کردم.

وی گفت: با مدیران مربوطه کشوری مکاتبات شده است ولی تاکنون هیچ تصمیمی برای پرداخت این مطالبات به وی ابلاغ نشده است.

دبیر این جشنواره افزود: ستاد تسهیلات سفر مازندران میزبان این برنامه بود.


جشنواره صلح یا جنگ !

جشنواره صلح یا جنگ !

جشنواره صلح یا جنگ !

دبیر ستاد تسهیلات سفر مازندران هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: طبق صحبت هایی که قبل از اجرای این برنامه انجام شد، تاکنون هیچ مصوبه ای برای این جشنواره تصویب نشد و مبلغی هم در نظر گرفته نشد.

بزرگ نیا افزود: این ستاد طبق مصوبات کارها را انجام می دهد و هیچ وظیفه ای در قبال پیگیری مطالبات این جشنواره ندارد.

وی گفت: با این وجود دبیر این جشنواره می تواند نزد من بیاید تا در این زمینه بیشتر باهم صحبت کنیم.


جشنواره صلح یا جنگ !

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.