فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: خانواده ها باید با رعایت تعهد واقعی و رسالت عملی و ایجاد شرایط مناسب روحی و روانی برای فرزندانشان از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،داوودی  در نشست شورای اجتماعی ایرانشهر با تاکید بر احساس مسئولیت بیشتر خانواده ها نسبت به آسیب های اجتماعی اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر موضوع و مسائل اجتماعی تاکید دارند همه مسئولان و مردم باید این مساله مهم را با جدیت پیگیری کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع جلسات شورای اجتماعی باید هر 45 روز در ایرانشهر برگزار شود.

وی طلاق، حاشیه نشینی و اعتیاد را سه معضل اصلی آسیب های اجتماعی ذکر کرد و اظهارداشت: بیش از 30درصد سرقت ها از سوی معتادان صورت می گیرد.

معاون استاندارسیستان و بلوچستان بر شناسایی و ساماندهی سکونت گاههای غیر رسمی تاکید کرد و گفت: علما نقش بسیار مهمی در آگاه سازی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق برعهده دارند.

داوودی با اشاره به بررسی موضوع آسیب های اجتماعی از سوی ادارات و نهادهای فرهنگی و آموزشی افزود: رسیدگی به آسیب های اجتماعی باید در اولویت کارها قرار گیرد.

وی گفت: طلاق، سکونت گاههای غیررسمی، اعتیاد، کودکان خیابانی و مفاسد اخلاقی زیبنده کشورما نیست و مردم و مسئولان باید برای حل این معضلات تلاش کنند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: آسیب ، اجتماعی ، شورای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.