جاده‌های مازندران امروز به روی خودروهای سنگین بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه‌های مازندران تردد خودروهای سنگین اعم از تریلر، کامیون و کامیونت را از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 15 تیر تا صبح شنبه 19 همین ماه در محورهای هراز و سوادکوه ممنوع اعلام کرد.

براساس گزارش این مرکز، خودروهای حامل مواد سوختی و کالاهای فاسدشدنی برابر مقررات اتخاذ شده از سوی پلیس راه استان، مشمول این ممنوعیت نیستند.


** جاده هراز (تهران - آمل)

طبق تصمیم پلیس راه تردد موتورسیکلت، کامیون، تریلر و کامیونت از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 15 تیرماه تا ساعت 8 صبح شنبه 19 ماه جاری در محور هراز ممنوع است. همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 تیر ماه تا 2 بامداد روز شنبه 19 تیر ماه از رودهن به آمل و در همین فاصله زمانی از آب‌اسک به رودهن در استان تهران به صورت یکطرفه برقرار است.


**محور سوادکوه( تهران - قائم شهر)

تردد کلیه تریلرها و موتورسیکلت در این محور از از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه 15 تیر ماه تا ۲۴ روز شنبه 19 تیر از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.


**کندوان( تهران – چالوس)

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه‌شنبه 15 تیر تا ساعت 6 روز چهارشنبه 16 ‌تیر از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

ـ با اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز سه‌شنبه 15 تیر تا ساعت 6 روز چهارشنبه 16 تیر ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه ‌است.

ـ ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه 16 تیر تا ساعت 2 روز پنجشنبه 17 تیر از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

ـ با اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز چهارشنبه 16 تیر تا ساعت 2 روز پنجشنبه 17 تیر از کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه ‌است.

ـ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 تیر تا 5 بامداد روز شنبه 19 تیر ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.