وی افزود: این محصول در بسته بندی های 500 گرمی و 100 گرمی وکیوم و ساشه عرضه شده است.
سرپرست شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به کشورهای مقصد خمیرمایه رضوی، گفت: افغانستان، پاکستان، هند، سوریه، عراق، تاجیکستان، ازبکستان، ارمنستان، لبنان، ترکمنستان و امارات، کشورهای هدف این شرکت برای صادرات را شامل می شود.
اژدری انتخاب شرکت خمیرمایه رضوی به عنوان صادر کننده نمونه ملی در سال 1394 را یکی از موفقیت های آن برشمرد و افزود: این شرکت حدود 60 درصد محصولات تولیدی خود را در سال گذشته صادر کرده است.
وی گفت: خمیرمایه رضوی علاوه بر این، 11 دوره صادر کننده نمونی استانی را نیز در کارنامه خود دارد.
سرپرست شرکت خمیرمایه رضوی، کیفیت بالای محصولات، بازاریابی پیوسته و مستمر، انجام تعهدات صادرات در قبال مشتریان، حضور در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی و ... را از جمله مهم ترین دلایل استقبال از خمیرمایه رضوی دانست.
اژدری درباره برنامه استراتژیک امسال این شرکت در حوزه صادرات، گفت: بر این اساس، از طریق فرهنگ سازی و شناساندن متبرک بودن محصول تولیدی به مصرف کنندگان حضور فعال در بازارهای منطقه، شرکت در نمایشگاه ها و بهبود تعاملات بین المللی، درصدد افزایش بازارهای صادراتی به ویژه در کشور عراق هستیم.
وی گفت: همکاری سایر شرکت های آستان قدس رضوی و استفاده از ظرفیت شرکت های هلدینگ غذایی نیز بخشی دیگر از برنامه های استراتژیک شرکت در حوزه صادرات است.
انتهای پیام//