مدیر عامل شرکت داروسازی طاها از استارت این پروژه در هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی دسترس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته آینده این پروژه به صورت آزمایشی و برای رفع نواقص احتمالی استارت خواهد شد گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پروژه در هفته دولت و با حضور معاون اول رئیس جمهوردر سبزوار به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه در حدود ۲۵هزار نفر روز کار انجام گرفته است افزود: عملیات ساختمانی پروژه به پایان رسیده و در حال حاضر مشغول تامین زیرساخت هایی نظیر آب ،برق و گاز پروژه هستیم.

دسترس ادامه داد: تا کنون ۱۶۰میلیارد هزینه فاینانس این پروژه بوده است که تا پایان به ۲۰۰میلیارد می رسد.

مدیر عامل پروژه داروسازی طاها با اشاره به اینکه پروژه های دارو سازی دارای سه مرحله است تصریح کرد: مواد موثره تولید مواد اولیه در تولید دارو سه مرحله برای پروژه های داروسازی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هیچ شرکتی در ایران مرحله ایجاد مواد موثره را ندارد تشریح کرد:یرای اولین بار با اخذ مجوز، پایلوت مرحله ایجاد مواد موثره را دریافت کرده ایم که این عملیات در زمینی به مساحت سه هکتار آغاز خواهد شد.

دسترس به جریان سخت و انتخاب نیروی های متخصص در این پروژه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۲۷ نفر دکتری شیمی از شهرستان متقاضی حضور در شرکت هستند که پروژه تنها به یک نفر نیرو نیازمند است.

وی همچنین گفت: هدف اصلی ما دریافت پرداخت سود به سهام داران شرکت است تا از این طریق بتوان مردم را برای سرمایه گذاری در پروژه ها تشویق کرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.