کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله ده روز مانده به رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به قهرمانی سال گذشته نماینده کشورمان در این رقابت ها پرداخت.

گزارشی از قهرمانی تاسیسات دریایی در سال 2015به گزارش حوزه دنياى ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در فاصله 10 روز مانده به آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا 2016 ،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی تحت عنوان" لحظات و نقاط عطف " گزارشی را از فینال سال گذشته این رقابت‌ها میان تاسیسات دریایی و تیم القادسیه کویت نوشت تا از قهرمانی و درخشش وحید شمسایی کاپیتان و مربی این تیم یادی کرده باشد.

در ابتدای این گزارش آمده است: تاسیسات دریایی اولین تیم ایرانی است که توانسته پس از سال 2012 قهرمان جام باشگاه های فوتسال آسیا شود،این تیم اکتبر سال گذشته در نقش جهان اصفهان با پیروزی 4-5 مقابل القادیسه به قهرمانی دست یافت.

AFC می نویسد وقتی دو تیم در مرحله گروهی رو در روی هم قرار گرفتند تاسیسات دریایی این تیم را 9-2 در هم کوبید اما القادسیه در دیدار فینال حریف قدرتمند تری بود.

در ادامه گزارش AFC به دقایق  حساس  مسابقه  و نحوه به ثمر رسیدن گل های دو تیم و نهایتا قهرمانی نماینده کشورمان پرداخته شده است.

در این مسابقه علی اصغر حسن زاده (2 بار - دقایق 2 و 38)، قدرت بهادری (5)، محمدرضا سنگ سفیدی (22)، وحید شمسایی (36)گلزنی کردند.

تاسیسات در این دوره از مسابقات در کسب جایزه هتک تریک کرد،زیرا وحید شمسایی، توانست با ۱۰ گل به عنوان آقای گلی این مسابقات برسد و عنوان ارزشمندترین بازیکن  را نیز به  دست آورد.

دور جدید رقابت‌های جام باشگاه های فوتسال آسیا با حضور 12 تیم از 25 تیرماه لغایت 2 مرداد 95 به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار