رئیس پلیس راه استان تردد در محورهای مواصلاتی استان را نیمه سنگین و روان اعلام کرد.

بگزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سرهنگ بیگلری پیش بینی کرد از ساعت 15 امروز تردد در محورهای استان با ترافیک  سنگین همراه شود.

سرهنگ بیگلری افزود: طی 24 ساعت گذشته تصادفی در محورهای استان رخ نداده است .

رییس پلیس راه استان از رانندگان و مسافران خواست : با رعایت فاصله طولی ، سرعت مجاز و عدم خستگی رانندگی کنند و سرنشینان خودروها کمربند ایمنی خود را ببندند.

استان قزوین در مسیر 11 استان ، شمال و شمالغرب کشور قرار دارد و راههای آن جز پرتردد ترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می شود.

رییس پلیس راه استان همچنین از حضور بیش از 60 تیم گشتی پلیس در محورهای استان همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد .

سرهنگ بیگلری همچنین از فعال شدن 15 سیستم سرعت سنج ثابت در آزاد راه های استان  گفت و افزود: سرعت غیر مجاز ، متوسط سرعت و فاصله طولی خورودها در آزاد راههای استان  با این سیستم  کنترل میشود .

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه محور قزوین کرج یکی از پرتردد ترین محورهای کشور است گفت: یک سوم تصادفات استان در این محور رخ می دهد. 

بگفته ی سرهنگ بیگلری،  66/2 درصد از تصادفات در محورهای استان  ناشی از عدم توجه به جلو و 20 درصد هم ناشی از سرعت غیر مجاز  وبه انحراف به چپ است که رانندگان با توجه به این سه اصل می توانند از سفرشان لذت بیشتری ببرنند.

استان قزوين ،  6 هزار و 670 كيلومتر راه دارد كه  220 كيلومتر آن آزاد راه، 270 كيلومتر بزرگراه، 700 كيلومتر راه اصلي و 5 هزار 433 کیلومتر آن راه روستایی آسفالت و خاکی است.
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.