رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی محدودیتهای ترافیکی کلانشهر تبریزدر مراسم نماز عیدفطر را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بر اساس اطلاعیه سرهنگ میکائیلی محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر در تبریز بشرح زیرمی باشد:

محدودیت های ترافیکی:

خیابان امام :حدفاصل چهار راه شهید بهشتی تا میدان قونقا و مسیر های فرعی منتهی به این خیابان

خیابان ارتش :چهار را با غشمال تا میدان شهدا

خیابان جمهوری : میدان دانشسرا تا چهار راه فلسطین

خیابان شریعتی :حد فاصل میدان نماز تا چهار راه شریعتی

خیابان خاقانی جنوبی : سمت دانشسرا و کلیه ی مسیر هخای منتهی به این خیابان

خیابان 17شهریور :ا طالقانی به سمت مصلی –از سمت سه راهی ارگ به سمت مصلی

تقاطع شریعتی و ارک :ا والمان به سمت مصلی

در نهایت کلیه ی معابری که به این محدوده ختم می شوند جزمحدودیت های ترافیکی خواهند بود .

ب) تمهیدات ترافیکی روز نماز عید سعید فطر

از ساعت 4صبح مسیر های اعلامی از پارک وسائط نقلیه پاکسازی خواهد شد و در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیر های اعلامی خودرو توسط جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

اعمال محدودیت در معابر اعلام شده از ساعت 5صبح تا اتمام نماز عید سعید فطر می باشد و از تردد هرگونه وسائط نقلیه در هنگام برگزاری نماز جلو گیری به عمل خواهد آمد.

جهت رفاه حال شرکت کننده گان در نماز عید سعید فطر اتوبوس های شرکت واحد در مسیر ها و خیابانهای منتهی به مراسم تا شروع آماده ارائه سرویس خواهند بود.

تردد هرگونه موتور سیکلت و دوچرخه در محدوده طرح ممنوع می باشد .

بعد از اتمام مراسم نماز عید سعید فطر برای شرکت نماز گذاران به تعداد کافی اتوبوس از طرف شرکت واحد اتوبوس رانی در نظر گرفته است .

با توجه به اینکه در بعضی از مسیر ها محدودیت به صورت موقت اعلام خواهد شد و شهروندان محترم با صبر و حوصله بیشتری رانندگی نمایند تا نماز عید سعید فطر به نحو مطلوب بر گزار گردد.

همکاری رانندگان در اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذر بایجان شرقی موجب برگزاری هرچه با شکوه تر خواهد بود .

با توجه به اینکه اتصال صف های نماز گذاران از داخل مصلی به خیابان طالقانی -امام از تقاطع بهشتی تا باغ فجر –شریعتی –خاقانی جمهوری –خواهد بود نماز در این معابر نیز برگزار خواهد شد .

سرهنگ ناصر میکائیلی در پایان از شهروندان محترم خواست تا صف های نماز عید را به ترتیب پر نمایند تا محل مناسب برای کلیه نماز گذاران و جود داشته باشد .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.