قائم مقام کمیته امداد خراسان شمالی ازآغاز فعالیت کانون تابستانه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمد علی اکبریانی در آیین افتتاحیه آغاز بکار کلاس های اوقات فراغت گفت: کمیته امداد در تلاش است با استفاده از فرصت های موجود که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده زمینه رشد و تعالی جوانان و نوجوانان را فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون به برکت فعالیت ها وخدمات امداد کسانی هستند که با حمایت های این نهاد رشد کردند و پست های مدیریتی در نظام دارند.

قائم مقام کمیته امداد استان گفت: امسال افزون بر 160 میلیون تومان اعتبار برای آموزش های فنی وحرفه ای مددجویان در نظر گرفته شده که قطعا برای توانمندی آنها و ورد به بازار کار بسیار موثر است.

اکبریانی کانون های اوقات فراغت را زمینه مناسب در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نوجوانان عنوان کرد وافزود: کانون های فرهنگی کمیته امداد زمینه تحصیلی، مهارت های زندگی وآموزش های فنی وحرفه ای را به راحتی در اختیار فرزندان مددجوی می گذارد که این خود در مقابله با آسیب ها وچالش ها اجتماعی بسیار مثمر ثمر است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.