طرح امداد تابستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با اعلام آماده باش به 47 پایگاه شهری و جاده ای از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تایید این خبرگفت:طرح امداد تابستانی اورژانس 115 استان زنجان همزمان با اورژانس کشور از امروز 15 تیر ماه آغاز شدو

دکتر علیرضا زراعتچی افزود: در این طرح تمام پایگاههای شهری و جاده ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین خواهند بود.

وی اظهار کرد:در این طرح 47 پایگاه فوریت های پزشکی سطح استان با آمبولانس های مجهز به همراه 300 نفر از پرسنل مجرب اورژانس مشارکت خواهند داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان خاطر نشان کرد:پرسنل اورژانس جهت کاهش زمان رسیدن در حوادث و موارد اورژانسی احتمالی و همراهی با مسافرین همه روزه از ساعت 18-23 و در روز های تعطیل از ساعت 8 -12در کنار جاده ها استقرار خواهند داشت.

وی گفت: با توجه به وقوع تصادفات عمدتاً در 30 کیلومتری ورودی شهرها تمهیدات لازم جهت پوشش مناسب در مبادی ورودی و خروجی شهرها از جمله وجود ذخیره تجهیزات مصرفی، دارو و لوازم مورد نیاز در پایگاه های اورژانس 115در نظر گرفته شده است.

گفتنی است:طرح امداد تابستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان تا سوم مهر ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: طرح ، تابستان ، حوادث ، پزشکی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.