ابلاغ شیوه نامه اجرایی دانش آموختگی برای دانشجو معلمان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از ابلاغ شیوه نامه‌ اجرایی برای جشن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، درخصوص جزئیات شیوه نامه اجرایی جشن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان گفت: امسال اولین دوره از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می‌َشوند که برای گردهمایی و برگزاری جشن دانش آموختگی برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا شیوه نامه ای با مشارکت شورای دانشگاه،هیات رئیسه و شورای تخصصی دانشجویی مورد بررسی، پردازش و ویرایش قرارگرفت که در نهایت با تایید سرپرست دانشگاه روند اجرای آن قطعی شد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه پیش از این شیوه‌نامه‌ای با این موضوع تدوین نشده بود گفت: به تمامی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان این شیوه‌نامه ابلاغ شده و بنا براین است تا با رعایت هویت دانشگاهی، فرهنگی واجتماعی مراسمی شایسته دانشجو معلمان با عنوان مراسم فارغ التحصیلی برگزار شود.

قنبری با اشاره به اینکه فرآیند ابلاغ شیوه‌نامه از مرداد ماه آغاز شده عنوان کرد: شیوه‌نامه پردازش شده در سطوح ملی مورد توجه قرار می‌گیرد و دراستان‌ها با همکاری نیروهای برون استانی نظیر استاندار، روسای دانشگاه و مسئولان محلی اجرا می‌شود.

وی از دانش آموختگی نمادین 1700 دانشجومعلم ورودی 91 در اردیبهشت 95 خبرداد و اظهار کرد: این مراسم در محضر مقام معظم رهبری انجام شد که تجربه‌ای بسیار مثبت برای دانشگاه فرهنگیان ودانشجو معلمان به شمار می‌آید لذا این تجربه باعث شد تا جشن دانش آموختگی به شیوه ای مدون در دستور کار دانشگاه قرار بگیرد.

 معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: روز خاصی برای جشن دانش آموختگی در نظر گرفته نشده اما با توجه به اینکه دانشجو معلمان از مهر 95 بایستی به حرفه معلمی مشغول شوند دربازه زمانی مرداد وشهریور این برنامه اجرا می‌شود.

قنبری افزود: براساس این آیین نامه در مراسم دانش آموختگی از فرهیختگان ودانشجویان برتر تجلیل می‌شود همچنین حضورهم‌سالان و خانواده دانشجویان در این مراسم موجب ایجاد انگیزه و علاقه‌مندی دانشجویان به فرآیند تحصیل در مقاطع بالاتر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار