رونق بازارچه های دانشجو معلمان از مهر ماه

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از توجه ویژه به برگزاری بازارچه های دانشجویی از مهر ماه خبر داد.

عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص وضعیت بازارچه های دانشجویی ای که برای دانشجو معلمان در نظر گرفته شده گفت: این طرح به تمامی استانها ابلاغ شده و منتظر هستیم تا اعلام آمادگی از طرف پردیس های سراسر کشور به دانشگاه ارسال شود.

وی ادامه داد: اکنون پردیس های سراسر کشور در حال بررسی وضعیت برای برپایی بازارچه ها هستند و به زودی نتایج آن مبنی بر چگونگی فعالیت این مراکز و تعداد آنها اعلام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: بعضی از استان‌ها مقدمات لازم برای برپایی این بازارچه ها را فراهم کرده اما هنوز تعداد دقیق آنها در پردیس های سراسر کشور مشخص نیست.

قنبری با بیان اینکه برپایی بازارچه های دانشجویی از مهر ماه به طور جدی تر دنبال می شود ادامه داد: علاوه بر این برنامه طرح هایی نظیر المپیادهای ورزشی نیز برای دانشجو معلمان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: از 23 مرداد ماه المپیاد ورزش همگانی با حضور 110 دانشگاه در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود که در برخی از رشته ها ی در نظر گرفته شده دانشجو معلمان شرایط مناسبی دارند.

وی بیان کرد: المپیاد ورزش های بومی و محلی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای دانشجو معلمان بوده و استقبال خوبی از این طرح به عمل آمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار